Mes intens en l’Associació de Professionals de Joventut de la Comunitat Valenciana amb dues assemblees en el termini d’un mes.
La primera Assemblea per a canviar la Junta directiva es va celebrar dissabte passat 29 de gener, en la mateixa es van aprovar els pressupostos de 2023 i 2024, així com es van explicar les accions realitzades en 2024, i es va adonar dels problemes que s’han tingut amb la justificació del conveni de l’IVAJ del 2023, i es va parlar dels motius per a la no petició del conveni en 2024, així com el treball de fiscalització de les actuacions de l’IVAJ, posant l’accent principalment en el Pla de Municipalització i la seua aprovació, l’Estratègia Valenciana de Joventut i les figures de coordinació de la Xarxa Jove, Decret de desenvolupament de la Llei…etc
En aquesta Assemblea s’havia d’haver realitzat la renovació de la Junta directiva de l’associació, però al no presentar-se cap candidatura, es va emplaçar a una assemblea extraordinària per al dijous 13 de febrer amb un punt únic, que fora la renovació de la Junta directiva.
El dijous 13 de febrer es va celebrar l’Assemblea general extraordinària per a triar la nova junta directiva de l’APJCV, en la qual es van presentar dues candidatures. fet inèdit en la vida de l’APJCV, en el desenvolupament de l’Assemblea en un clima de companyonia, totes dues candidatures van donar a conéixer a les i els professionals present en aquesta, les seues línies d’actuació, envers l’APJCV en un futur immediat, després d’aquesta explicació es va procedir a la votació de les candidatures, sent triada la candidatura que presentava Leo Soria, Tècnic de l’Ajuntament de Quart de Poblet, i en la qual també es presentaven Mayse Garrido, Tècnica de la Mancomunitat de la Vega Baixa, Rubén Ruedas Tècnic de l’Ajuntament d’Alcàsser, María Martínez Tècnica de la Mancomunitat de la Ribera Baixa, Lourdes Resina Tècnica de l’Ajuntament de L’Alcudia i Ana Belén Martínez Tècnica de l’Ajuntament de La Nucia. Cal fer menció i destacar a tots i totes les integrants de la segona candidatura encapçalada per Cristina, al costat d’Alba, Adriana, Luis, Sandra, Salvador i Ignacio pel seu pas avant i presentar la seua candidatura a la Junta.
En el desenvolupament de l’Assemblea es van destacar els reptes que té per davant la professió per a continuar creixent i l’estabilització de les plantilles, així com la suma de les voluntats i esforços per a treballar per eixos objectius.



